maandag 3 november 2008

Na een ietsiepietsie emocrap in de richting van m'n vriend, in my defense: teleurstellingen dienen verwerkt te worden en wie verstaat mij beter dan mijn wederhelft, begon mijn afzondering van de buitenwereld. Weg van internet, telefoon, ... Ik begon net te wennen aan mijn kluizenaarsleven. Het voorbije weekend was een no stress-weekend, gevuld met grote wandelingen met mijn hondje en vriendje, koekjes eten en niksen. That's all. 't Is te hopen dat ik geen 5kg ben bijgekomen.


3 opmerkingen:

Maxie zei

hé jij hebt ook een jack russel?

Stephanie. zei

Jep. :D

Maxie zei

tis een mooike ;) ook een tricolor gelijk mijne peem

bedankt voor je lieve reactie! waarschijnlijk zal ik wel nog dingen schrijven over mezelf hoor (ik weet dat ik mij toch niet ga kunnen inhouden, kheb nu eenmaal een uitlaatklep nodig) maare tzal heel wat beredeneerder zijn dan vroeger alleszins. Ik schreef altijd alles zonder nadenken zomaar vlug vlug. Nu zal er eerst over nagedacht worden
Groetjes!