donderdag 30 oktober 2008

HOORAY@slechtgezindheid

En dat zal niet ons appartement worden. Tja. Laat ons zeggen dat ik nu eventjes het zoeken naar een appartement & mijn enthousiasme opgeef. En dat ik nu eveneens in mijn bed kruip om er de eerste 700 jaar niet meer uit te komen. En dat ik al die klote immokantoren boycot. Blijkbaar is student zijn geen troef, meer een vervloeking. Ahpfffft.

En ik apprecieer eveneens het enthousiasme van Blogger niet.
" Uw blogbericht is gepubliceerd! "
Daar ben ik vet mee. Enorm. Gaat dat enthousiasme voor mij in de bres springen wanneer ik nog eens een zogenaamd droomappartement tegenkom? IK DENK HET NIET. Godverdomme.

3 opmerkingen:

Maxie zei

nie opgeven met de zoektocht!! ge vindt heus wel ietske

zijt ge vandaag al iets beter gezind.?

huggies van la fille

Imelda zei

Echt jammer dat jullie het appartement niet hebben, maar zoals Maxie al zegt jullie zullen zeker wel iets leuk vinden!

Stephanie. zei

't Heeft niet lang geduurd ze, die slechtgezinde bui. Dus jep, al beter gezind.

Ach, mijn vriend zegt dat ook altijd. Alleen blijft hij nuchter in die zaken & ik laat me altijd meeslepen als iets echt mijn zin is.

Thanks for the support, Imelda & Maxie!