maandag 10 november 2008

Auwtch, het is al van 3 november geleden dat ik hier nog iets plaatste. Eigelijk verschrikkelijk, ik heb me de voorbije week al verschillende dingen afgevraagd en aan geƫrgerd en toch... Nou ja, misschien is het het toch niet waard om een blog te schrijven over de meest verschrikkelijke nicknames die ik op het net al tegengekomen ben. Het is het ook niet waard om mijn frustraties uit te drukken: ik ben een uurtje geleden voorbij de kapper gepasseerd. Mijn froufrou heb ik zelf dan maar bijgeknipt. Recht lijkt blijkbaar scheef, puntjes lijken blijkbaar volledige lengtes. De examens zijn amper een week verwijderd van vandaag, toch gaat iedereen hier duchtig door met verbouwen, meezingen met de radio die nog nooit zo luid stond. Als er iemand toevallig iets in zijn kast heeft liggen dat alles rondom je stilzet, gelieve mij te mailen! Atoombommen mogen ook gebruikt worden, mits iemand me op tijd meld wanneer ze hier vallen zodat ik genoeg tijd heb om mij te verstoppen in mijn schuilkelder.

Geen opmerkingen: