donderdag 13 november 2008

Jaja, in een creatieve bui heb ik mijn blog omgetoverd tot een *tuut* piece of shit. Die buien, die mij vreemd genoeg enkel te lijf gaan tijdens een examenperiode, worden ook eens aangevuld door een wrede vorm van beginnende autisme. Zolang alles georganiseerd blijft staan & ik kan blijven genieten van de dagelijkse routine ben ik een uitmuntende student. Verder zijn poetsdrang & muggenzifterij tevens mijn beste maatjes tijdens deze helse week. Aan zij die gezien hebben dat mijn blog op geen *piep-piep* trekt : ik maak hem na de examens af. It's a promise! Met alweer de linkjes naar mijn geliefde blogs/webpagina's/... . Maar nu kruip ik alweer terug in de wereld van stakeholders, typeringen, gerechtenbereidingen en andere zooi, waar ik ooit heel dankbaar op zal terugblikken wanneer ik mijn droomberoep uitoefen. Hoera!

Toedeloe

Geen opmerkingen: