donderdag 20 november 2008

Absolute wannahaves


Al die jaren ben ik verslingerd aan de juwelen van Juicy Couture. Ik heb mezelf al met duizenden outfits & accesoires gezien, ware het niet in eindeloze dromen. Hoedanook, ik ben wanhopig op zoek naar een onlineshop die juweeltjes van Juicy Couture naar het nederige Belgiƫ vervoerd/verscheept/wat dan ook... Als iemand alsjeblieft een onlinewinkeltje weet dat betrouwbaar is & de juweeltjes & eventueel alle andere dingen van Juicy Couture in Belgiƫ dropt: vertel het me !!! Wees zo lief deze wanhopige smeekbede te aanhoren en me te verblijden met honderden fantastische shops waar ik mijn spaarrekening in kan kwijtgeraken. Thank you sweeties!

1 opmerking:

Imelda zei

Ziet er heel leuk uit, maar ik zou niet weten hoe je ze kan bestellen ofzo...