woensdag 22 oktober 2008

premetrostation Frederik van Eeden - ...

Nu ik heel de route die m'n tram moet afleggen al vanbuiten ken en dus niet meer te ver of te vroeg afstap, heb ik tijd genoeg om alle mensen rondom me te checken. Eerst en vooral hoorde ik een meisje van ong. 8 jaar samen met haar vader een cadeau bedenken voor een vrouw, hoogstwaarschijnlijk de vrouw. Tenzij minaressen worden geïntegreerd in het gezin natuurlijk. Pas op, de dag van vandaag is alles mogelijk he!
"Die schoenen met vanvoor dun en vanachter dikker en met die stok: hoeveel kosten die dan misschien? " , de legendarische woorden van een 8 jaar jonge meisje. In mijn tijd werd dat gewoon 'hakken' genoemd, zonder meer.
Daarna kwamen er 2 koters met elk een ballon waar ze uitvoerig aan het prutsen waren. Allemaal goed & wel, ware het niet dat ik echt een zwaaaaaaaaaaaaare ballonnenfobie heb. Achja, 3 haltes eerder uitstappen is dan weer goed voor de gezondheid he.

2 opmerkingen:

Maxie zei

hihi grappig van dat meisje
bang van ballonnen? hoezo?

Stephanie. zei

Dunno, ik ben gewoon bang dat die gaan ploffen. Ik heb vooral een harde knallen-fobie ;)