maandag 27 oktober 2008

Goedenacht *geeuw*

Naast mij ligt er al eentje een uurtje of 2 te snurken, ik stel het nog zo lang mogelijk uit. Enkele weetjes die u nog zouden kunnen boeien op dit late uur:

* Ik heb net gedaan met mijn hoofdstukje voor de geïntegreerde opdracht af te werken. Alhoewel het een groepswerk is, doe ik toch liever alles rustig op mijn gemak. Ik ben nogal een asociaal geval, daarom.

* Zaterdag heb ik voor de eerste keer 4 grote schalen LEKKERE (!!!!) macaroni met ham gemaakt. 4 grote schalen zegt u? Jawel. Ik kon mijn geluk écht niet bedwingen over het resultaat en ben dan maar blijven bijmaken tot alle ingrediënten op waren. Met eeuwige dank aan mijn sausklopper genaamd Robbie natuurlijk. ;)

* Morgenvroeg (over enkele uurtjes dus) trekken ik en mijn mama op appartementenjacht. Omdat mijn vriendje de hele tijd moet werken, heeft ie amper tijd om mee te gaan kijken dus ik beslis. Ik heb al enorm veel knusse appartementen zien passeren maar helaas, omwille van een te klein budget & nog te lang wachten indien beschikbaar zal ik me met iets mindere stukken moeten tevreden stellen. ( Wordt het dan ook niet alweer tijd voor een " meisjes winnen altijd - PART III " ? )

* Net geopend en compleet, hopeloos verliefd op die agenda's : http://nenz.web-log.nl/nenz/2008/10/te-koop-in-de-n.html . Hopelijk zijn ze nog beschikbaar want dit is gewoon een match made in heaven.

Vriendlief, waar ik sinds gisteren al 6 maand aan vastzit, wordt hier net wakker met de boodschap "poort e" . Ik denk dat ik hem eens gezelschap ga houden in dromeland.

Slaapzacht !


PS: excuseer voor eventuele schrijffouten. Ik zal ze morgenvroeg wel verbeteren...

Geen opmerkingen: