zondag 14 december 2008

Wat ik vandaag leuk vond:

* gratis eten, drinken & bowlen. Zonder reden. En nee, ik ben niet gaan lopen zonder de rekening te betalen. Dat zou er net ietsjes over zijn.

* "Tom? Ah, ik heb een standje naar Vrasene dus die Chinees, da zal nimeer lukke zenne." Standje? Hoe, wat, wie, waar, wanneer?? Of hoe interessant taxichauffeurs hun ritten kunnen uitdrukken...

Wat ik vandaag niet leuk vond:

* "Mannen verkiezen vrouwen met lange golvende haren" te lezen. Vermits ik geen golvend en zeker geen lang haar heb, kan ik het hoogstwaarschijnlijk op mijn buik schrijven dat ik ooit nog een andere wederhelft zou terugvinden in de mannelijke bevolkingslaag van dit land.


* Ons shopavontuurtje werd stopgezet omdat alle winkels gesloten waren, ook al waren we er zo van overtuigd dat alles open zou zijn ...


Dit gezegd zijnde, ik wens jullie allemaal een prettig weekend (met de nadruk op -end)

Geen opmerkingen: