maandag 1 december 2008

Update #1

Natuurlijk heb ik enkel geld verspild aan die Win for Life, maar het was wel leuk om weg te dromen bij mogelijke winst. Verder hebben vriendlief & ik alweer een appartementje gespot waar ik mijn mooie salontafel in kwijt kan. Niet dat die er ooit zal komen, hij heeft hem immers "kotslelijk" bevonden en dus kan ik enkel blijven dromen van een liefdevolle toegeving... Om deze keer met beide voetjes op de grond te blijven heb ik alles aan hem overgelaten, tot groot ongenoegen van zijn kant. Alhoewel dat ik zijn immense moeite * kuch ;) * al heb gecompenseerd door de voordeligste telefonie-, internet-, en alle andere weetikveeltarieven uit te zoeken & een denkbeeldig lijstje met prioriteiten heb gemaakt. Eigenlijk heb ik geovercompenseerd (als dat bestaat tenminste?) . Anyway, zaterdag zijn we weg om de laatste details te bespreken en hopelijk dat verdomde contract te ondertekenen. Maar ik heb mijn hoop er nog niet op gezet, nog niet. Stiekem wel.



24 days 'till Christmas

2 opmerkingen:

Imelda zei

Ik hoop dat het goed komt deze keer! Hou ons op de hoogte!
oh en ik kijk ook zo hard uit naar kerstmis! Wordt tof!!

Maxie zei

succes met het appartementje deze keer en van die salontafel dat komt wel goed ;) blijven zagen :)