dinsdag 23 december 2008

Ik ben me net aan het klaarmaken voor een kleine studiebreak met Shari. Een klein uitstapje naar het dichtsbijzijnde shoppingcenter dat iets voorstelt. Gisteren was er ook een kleine 5 uur-durende break. Eigenlijk is er van studeren nog niet veel gekomen, enkel in het weekend heb ik mijn boeken vanonder het stof gehaald. Nochtans is mijn lijstje taken & leerstof lang genoeg om me heel de vakantie zoet te houden zodat ik op het einde slapen verleerd zou zijn.

Gisteren heb ik genoeg geld uitgegeven om te beseffen dat mijn budget geen feestjes meer toelaat. Meerbepaald aan wenskaartjes & cadeautjes (voor de mama, het stiefbroertje, ...) . Ik denk dat het een nieuwjaar wordt zonder partying. Zelf heb ik al een ietsiepietsie kerstcadeautje ontfutseld nl. een superschattige Hello Kitty-kerstsok. Zo'n grote, roze waarvan ik heel binnekort wel eens een foto zal posten.
Vandaag zal die lijst uitgebreid worden met nieuwe schoenen en/of kledij, met dank aan de bankkaart van mijn vriendje. Thank God for making boyfriends.

Dus toedeloe, tot een volgende keer!


Anouk - Jeruzalem
( omdat ik het al 3 dagen constant zing, ook al ken ik de tekst niet. Uitgezonderd "Jeruzaleeeeem". )

Geen opmerkingen: