woensdag 29 oktober 2008

Gevonden !!! #2

Dat was dus écht het appartement waar we naar zochten. Echt, echt, echt ! Klein maar niet te klein en vooral erg gezellig! Alleen was die van het immokantoor niet blij dat ik student was, 2 kostwinners had blijkbaar beter geweest. Alhoewel de huurprijs écht laag is voor zo'n pareltje zijn ze blijkbaar bezorgd dat we deze niet zullen kunnen betalen. Ik bedoel, als je een appartement gaat huren kijk je toch naar je inkomsten, wat je al hebt en wat je kan/mag uitgeven? Ik toch.

Een korte beschrijving:
* garage beneden, appartement 2de verdieping.
* je kan vanuit de inkomhal naar de 2 slaapkamers (1 grote & 1 iets kleinere), kleine badkamer met ligbad en leefruimte.
* vanuit de leefruimte kan je naar de keuken en achter de keuken is er dan ook nog eens een giant berging.
+ terras over de volledige lengte van het appartement
+ alles, maar dan ook echt alles, is vorig jaar volledig gerenoveerd. (dak, boiler, verwarmingen, keuken, ... )

Kortom, groot genoeg voor 2 mensen, een hond en een babytje he. Hahaha. Wie weet, wie weet... ;)

Ik heb al een fantastisch idee over de inkomhal en ik hoop echt, echt, echt dat het van ons wordt.
De clichés van de eigenares zal ik overwinnen, let us hope so. Ik kijk er echt naar uit.

2 opmerkingen:

Maxie zei

oh klinkt mooi mooi!!

maare...babytje??? :o :o :)

Stephanie. zei

Aja , later he ;)